Kezdő vagy, sérülésed is van de azért szeretsz sportolni? NO PARA! mindenre van megoldás, főleg ha van motivációd és hozzáértő kezekben vagy! Az interval mozgásforma az egyik leghatékonyabb módja az edzésnek, de ha nem figyelsz oda könnyen lesérülhetsz - akár észrevétlenül hosszabb idő alatt is!

A csapatsportok és harcművészetek azért tartoznak ebbe a kategóriába, mert mindkettőben vannak nyugalmi és robbanékony fázisok. A szervezetednek pillanatokon belül kell reagálnia (egy labdára, egy támadásra) és a megfelelő irányba elmozdítani Téged. Lépcsős Interval edzéseink tökéletes kiegészítői egy csapatsportnak vagy harcművészetnek, hogy soha nem látott módon felgyorsítsa a fejlődésed!

Ha aggódsz azért, mert nem vagy jó formában, és ferde szemmel néznének rád a többiek mert nem bírod, FELEJTSD EL DE NYOMBAN! Nálunk nincs helye a kinézésnek sem az edzők, sem az ügyfelek részéről! Az 1000 mérföldes út is 1 lépéssel kezdődik és ezt mi nagyon jól tudjuk! ;)

Edzéseinken mindig van kezdő - középhaladó és haladó csoport, s ha sérülésed van akkor is kapsz külön feladatot amivel dolgozhatsz. Első körben javasoljuk a KEZDŐ csoporthoz való csatlakozást, majd várunk a középhaladóknál, esetleg a Pro Team-ben!

Szinted:

Eredmény

Kezdő

Értékelés

Ajándékaid, mert kitöltötted a tesztet :)

Javaslataink:

A kuponok beváltásához nem kell mást tenned, mint

- a MTS kupont bemutatnod személyesen az edzésen (telefonon vagy kinyomtatva) 

- az Sh.Diet kupon kódját írd be a privát étrend igénylésnél a megfelelő mezőbe   ITT->

Amire figyelj a hosszú és élvezetes sport életmód eléréséhez: 

  • A tökéletes technika elsajátítása ÉS csiszolása!

  • Keresztedzések! Mert nem csak robbanékonynak és kitartónak kell lenned, hanem a megfelelő erőt a megfelelő időpontban a megfelelő helyen kell leadni (labda elütése/elrúgása, egy visszatámadás esetén) és ha nincs meg a kell erő hozzá, akkor lesheted...

  • Megfelelő nyújtások és masszások rendszeres alkalmazása -> pl. gondoltad volna hogy rengeteg izületi fájdalom oka egyszerűen a túlerőltetett és bemerevedett izomzat? 

Ajánljuk figyelmedbe egy cél kitűzésést, pl. a Félmaratont felkészítőinkön keresztül!

Ezekre az EDZÉSEKRE gyere el, hogy elindulj a fejlődés útján! 

GYÓGYTORNÁSZ, akit ajánlunk figyelmedbe. Segít felfedni a rejtett sérüléseket, hibákat mielőtt kemény edzésbe kezdesz!

GYÓGYMASSZŐR, hogy olyan problémákat is rendbe hozzon amiket a gyógytorna nem tud. 

Belovai Kristóf

vezető edző