Gratulálok, szóval nem ma kezdtél sportolni és szerencsére nem is küzdesz sérüléssel! Jó helyen vagy, ne is kelljen!

 

Edzéseinken kiemelt figyelmet fordítunk a pre-habra, vagyis hogy olyan testtudattal rendelkezz amivel minimálisra csökkented a sérülések kockázatát.

 

Mivel egyszerre több típusú edzést is végzel, reméljük már tisztában vagy a szabályokkal és nem csak a saját fejed után mész! Mert ha nem figyelsz oda könnyen lesérülhetsz vagy túledzheted magad - akár észrevétlenül hosszabb idő alatt is! Ha esetleg még bizonytalan vagy milyen edzést mikor érdemes végezni, olvass tovább!

Ha aggódsz azért, mert nem vagy elég jó formában, és ferde szemmel néznének rád a többiek mert még nem bírod úgy ahogy te akarod, FELEJTSD EL DE NYOMBAN! Nálunk nincs helye a kinézésnek sem az edzők, sem az ügyfelek részéről! Az 1000 mérföldes út is 1 lépéssel kezdődik és ezt mi nagyon jól tudjuk! ;)

Edzéseinken mindig van kezdő - középhaladó és haladó csoport, s ha sérülésed van akkor is kapsz külön feladatot amivel dolgozhatsz. Első körben javasoljuk a KÖZÉPHALADÓ csoporthoz való csatlakozást, majd várunk a haladóknál, esetleg a Pro Team-ben!

Szinted:

Eredmény

Középhaladó

Értékelés

Ajándékaid, mert kitöltötted a tesztet :)

Javaslataink:

A kuponok beváltásához nem kell mást tenned, mint

- a MTS kupont bemutatnod személyesen az edzésen (telefonon vagy kinyomtatva) 

- az Sh.Diet kupon kódját írd be a privát étrend igénylésnél a megfelelő mezőbe   ITT->

Amire figyelj a hosszú és élvezetes sport életmód eléréséhez: 

  • A tökéletes technika elsajátítása ÉS csiszolása!

  • Keresztedzések, melyek az olyan, pl. a futó mozgáshoz elengedhetetlen izomcsoportokat is megerősítik, melyekről nem is gondolnád, hogy szükségesek -> tudtad, hogy a CORE izomzat, hátizom, a far- és csípő izomzat oldalirányú mozgásaiért és stabilitásáért felelős felszíni- és mélyizomrostok erősítése is nagyon fontos? 

  • Megfelelő nyújtások és masszások rendszeres alkalmazása -> pl. gondoltad volna hogy rengeteg izületi fájdalom oka egyszerűen a túlerőltetett és bemerevedett izomzat? 

Ajánljuk figyelmedbe egy cél kitűzésést, pl. a Félmaratont felkészítőinkön keresztül!

Ezekre az EDZÉSEKRE gyere el, hogy elindulj a fejlődés útján! 

GYÓGYTORNÁSZ, akit ajánlunk figyelmedbe. Segít felfedni a rejtett sérüléseket, hibákat mielőtt kemény edzésbe kezdesz!

GYÓGYMASSZŐR, hogy olyan problémákat is rendbe hozzon amiket a gyógytorna nem tud. 

Belovai Kristóf

vezető edző