Gratulálok, szóval nem ma kezdtél sportolni és szerencsére nem is küzdesz sérüléssel! Jó helyen vagy, ne is kelljen!

 

Edzéseinken kiemelt figyelmet fordítunk a pre-habra, vagyis hogy olyan testtudattal rendelkezz amivel minimálisra csökkented a sérülések kockázatát.

Az interval mozgásforma az egyik leghatékonyabb módja az edzésnek.

A csapatsportok és harcművészetek azért tartoznak ebbe a kategóriába, mert mindkettőben vannak nyugalmi és robbanékony fázisok. A szervezetednek pillanatokon belül kell reagálnia (egy labdára, egy támadásra) és a megfelelő irányba elmozdítani Téged. Lépcsős Interval edzéseink tökéletes kiegészítői egy csapatsportnak vagy harcművészetnek, hogy soha nem látott módon felgyorsítsa a fejlődésed!

Ha aggódsz azért, mert nem vagy elég jó formában, és ferde szemmel néznének rád a többiek mert nem bírod úgy ahogy szeretnéd, FELEJTSD EL DE NYOMBAN! Nálunk nincs helye a kinézésnek sem az edzők, sem az ügyfelek részéről! Az 1000 mérföldes út is 1 lépéssel kezdődik és ezt mi nagyon jól tudjuk! ;)

Edzéseinken mindig van kezdő - középhaladó és haladó csoport, s ha sérülésed van akkor is kapsz külön feladatot amivel dolgozhatsz. Első körben javasoljuk a KÖZÉPHALADÓ csoporthoz való csatlakozást, majd várunk a haladóknál, esetleg a Pro Team-ben!

Szinted:

Eredmény

Középhaladó

Értékelés

Ajándékaid, mert kitöltötted a tesztet :)

Javaslataink:

A kuponok beváltásához nem kell mást tenned, mint

- a MTS kupont bemutatnod személyesen az edzésen (telefonon vagy kinyomtatva) 

- az Sh.Diet kupon kódját írd be a privát étrend igénylésnél a megfelelő mezőbe   ITT->

Amire figyelj a hosszú és élvezetes sport életmód eléréséhez: 

  • A tökéletes technika elsajátítása ÉS csiszolása!

  • Keresztedzések! Mert nem csak robbanékonynak és kitartónak kell lenned, hanem a megfelelő erőt a megfelelő időpontban a megfelelő helyen kell leadni (labda elütése/elrúgása, egy visszatámadás esetén) és ha nincs meg a kell erő hozzá, akkor lesheted...

  • Megfelelő nyújtások és masszások rendszeres alkalmazása -> pl. gondoltad volna hogy rengeteg izületi fájdalom oka egyszerűen a túlerőltetett és bemerevedett izomzat? 

Ajánljuk figyelmedbe egy cél kitűzésést, pl. a Félmaratont felkészítőinkön keresztül!

Ezekre az EDZÉSEKRE gyere el, hogy elindulj a fejlődés útján! 

GYÓGYTORNÁSZ, akit ajánlunk figyelmedbe. Segít felfedni a rejtett sérüléseket, hibákat mielőtt kemény edzésbe kezdesz!

GYÓGYMASSZŐR, hogy olyan problémákat is rendbe hozzon amiket a gyógytorna nem tud. 

Belovai Kristóf

vezető edző