1/0

K-BAND

AZAZ KINETIKUS SZALAG

MI AZ A K-BAND?

Egyszerű, ám annál  funkcionálisabb eszköz, mely a test  kinetikus láncába csatlakozva fejti ki stabilizáló és egyben mobilizáló hatását.

 

Oly mértékben edzi fel a csípő és farizomzatot, amit kevés más eszközzel vagy edzéstípussal lehet ilyen hatékonyan elérni, miközben a mozgásmintásban drasztikus javulást kapunk. 

 

Rögzítési pontja a CORE, így fejtve ki hatást a törzs stabilitására és a csípő mobilitására egy időben.  

-> Ez a felnőttképzés egyik legfontosabb alappillére! 

 

K-BAND EDZÉS CSOPORTOS ÓRA KERETEI KÖZT

1/1

HOGYAN MŰKÖDIK?

A K-Band olyan eszköz, mely a kinetikus láncba izombarát módon csatlakozik, kicsi és könnyen kezelhető, ellenállása elasztikus, ezért a mozgás nagyságával párhuzamosan egyre több izomrostot kapcsol be a feladat elvégzéséhez. 

 

Az ellenállások fel- és lecsatolásával a neuromuszkuláris rendszerre fejti ki hatását.

Az izom motoros egységeit fejleszti, új idegpályákat épít ki, miközben a rosszul beidegződött gerincvelői reflexíveket korrigálja és rögzíti a helyes mozgásmintát. 

 

A több izom-ideg kapcsolat több izommunkát eredmémyez, így lesz erősebb, dinamikusabb és stabilabb a mozgás.

MIT EDZ?

  1. A far és csípőizmokat korábban nem tapasztalt módon erősíti.

  2. A  térd fölé rögzített 2 elasztikus ellenállásának köszönhetően edzés közben fokozottan aktiválja a

  3. farizom mindhárom részét (Gluteus Maximus, Medius, Minimus)

  4. a farizom alatt húzódó csípőstabilizátorokat (Piriformis, Superior gemullus, Obturator internus, Inferior gemullus, Quadratus femoris)

  5. a horpaszizmokat (Psoas major, Iliacus, Psoas minor)

  6. valamint a combpólya-feszítő izmot (Tensor fascia lata)

  7. Segít visszaállítani a test kinetikus láncának helyes működését azáltal, hogy a megfelelő testrészeket STABILIZÁLJA illetve MOBILIZÁLJA.

 
 

HOGYAN TUDOD INTEGRÁLNI AZ EDZÉSEIDBE?

A K-Banddel edzhetsz önállóan is, de integrálhatod a már megszokott edzéseidbe. 

 

Ha ÖNÁLLÓAN edzel vele

Ne felejts el alaposan bemelegíteni és lenyújtani! A K-Bandet egy huzamban max 40 percig használd. 

 

Ha FUTSZ

Bemelegítés után, a futás előtt végezz progressziókat vele, hogy a futásnál elengedhetetlen helyes izületi tartásokat megerősítsd.

 

Ha ERŐSÍTESZ

Integráld a súlyzós vagy funkcionális feladataid közé

MIÉRT ELŐNYÖS?

Az emberek 99%-nál kijavítja a test asszimetriáit és erős alapot biztosít a stabil és dinamikus mozgáshoz. 

 

Szabad izületi mozgást biztosít minden mozgástartományban, így a futóktól kezdve a bonyolultabb mozgást végző, akár tánc- és harcművészekig, küzdősportolókig mindenki hatékonyan integrálhatja edzéstervébe.

 

Auxotóniás - fokozatosan növekvő - ellenállásának köszönhetően edzettségi szinttől függetlenül használható.

 

A MOBILITÁS -> STABILITÁS -> ERŐ piramisába tökéletesen illeszkedő eszköz.

 

Kicsi és könnyű, gond nélkül befér egy kisebb edzőtáskába is. 

MILYEN KÉSZSÉGEKET FEJLESZT?

Kevés olyan eszköz létezik, ami ennyire az ERŐFEJLESZTÉS csúcsa.

 

Fejleszti a

  • dinamikát

  • robbanékonyságot

  • rugalmasságot

  • gyorsaságot

  • egyensúlyt

  • erő-, gyorserő-, erő-állóképességet

1/1
 
 

K-BAND EDZŐNK

Belovai Kristóf

Vallom, hogy mindenkiben megvan a lehetőség a fejlődésre. Kinek kevesebb, kinek több segítség kell de mindenkinek kell! Haladj lépésről-lépésre, ne siesd el utad, légy türelmes és pontosan tudd hova tartasz. Megígérem, hogy nem lesz könnyű és sokszor fájni is fog, de hidd el, hogy a kitartó munka meghozza gyümölcsét. Erről szól a Mind the Step - azaz lépcső a fejlődéshez.

Vezető edző // Szakterület: Shaolin Kung-fu, Lépcsős edző, Interval- és funkcionális edző

Please reload

 

CSATLAKOZZ HOZZÁNK MÉG MA!

A TABÁN

Budapest belvárosában a Budai vár tőszomszédságában egy festői domboldalon helyezkedik el. Méltán híres (hírhedt) lépcsőit már régről ismerik a TF-esek és a környék sportolói, melynek hírnevét mi is igyekszünk megőrizni!

CÍM

Kőműves lépcső teteje

1016 Budapest 

Czakó u. 1